2015. január 30., péntek

Tejszínes hagyma leves

...mert egyszerű és finom.


Igazából a parmezán tehetett mindenről, mert rátaláltunk egy remek beszerzési helyre és ekkor találkoztunk először élőben igazi minőségi kőkemény parmezánnal. Keresnem kellett hozzá egy receptet és ez tűnt a legvonzóbbnak. :)

Szóval a hagyma felét lepirítottam kevés olaj és vaj keverékén és félre tettem (ez került a kész levesre utólag). A hagyma másik felét pedig üvegesre pároltam, sóztam picit, elkevertem egy kanál liszttel, felöntöttem maradék csontlevessel, majd forrás után beleöntöttem egy doboz tejszínt (sima 30%-os habtejszínt). Aki szeretné kihagyni a lisztet, sűrítheti a végén a hagymák turmixolásával is. A tányérba a levesbe szórtam a pirított hagymát és ráreszeltem a parmezán sajtot.  

Nincsenek megjegyzések: