2014. szeptember 25., csütörtök

1. Születésnap

Ma egy olyan dekort mutatok, amit nagy örömmel és várakozással terveztem, mivel kislányom első születésnapjára készült. 

Helyszínként egy nagy játszóteret választottam, amihez tartozik egy kis cukrászda jellegű büfé, saját terasszal, asztalokkal, székekkel és nem utolsó sorban egy pelenkázóval felszerelt mosdó. 
Mivel nálunk kezdettől a pink szín dominált, mind a kis ruhákban, mind a játékok és a szoba díszein, így az ünnepi kiegészítők zöme is ezt tükrözte vissza. Rendeltem 1-es feliratos héliumos lufikat, pink szalagokkal és diszkrét kordonnal jeleztem a játszótér többi látogatója felé, hogy itt bizony zárt körű esemény zajlik. Az asztalokra kerültek pink tálacskák harapnivalókkal, szívószál  egyedi névvel ellátott zászlóval, színben igazodó evőeszközök, szalvéták. Az ajándékokat egy külön asztalka várta, ahol halk zene szólt, többek közt az Alma együttes szülinapi dala. 



A tortákat az ünnepelt Mamija készítette, amire kis zászlót nyomtattam, kislányom nevével ellátva. A kis- és nagy torta külsőre ugyan azt a hangulatot mutatta, ám belsőre a pici, baba barát alapanyagokból készült. 


Mivel elég sok fénykép készült a kis hölgyről, minden hónapból kiválasztottam a legkedvesebbet, s ezekből egy fotó füzért lógattam ki az asztalok köré. Ez elég meghatóra sikeredett, a nagyik, papik és dédik hosszasan csodálták kis unokájukat. A képeket eltettük emlékbe, a kis színes csipeszek pedig azóta is a gyerekszobánk dekorációjának részei. :)


 Végül a vendégek távozásakor mindenki kapott egy köszönő lapot a kis 1 éves nevében, amire az előzőleg stúdióban készült fotók kerültek. :)


Nincsenek megjegyzések: